Browsing Cand.merc.KOM - Erhvervsøkonomi & Kommunikationsledelse / MSc in Organisational Communication by Year Published

Union Jack
Dannebrog

Browsing Cand.merc.KOM - Erhvervsøkonomi & Kommunikationsledelse / MSc in Organisational Communication by Year Published

Sort by: Order: Results:

  • A case study of sensegiving and sensemaking between German photovoltaic companies and their stakeholders
    Schrøder, Christine Espersen (Frederiksberg, 2009)
  • Et case‐studie af arbejdet med CSR i en dansk mellemstor virksomhed
    Buus Hansen, Christina; Warmdal Knudsen, Julie (Frederiksberg, 2009)
  • Risikokommunikation i forbindelse med SARS pandemien
    Honoré Frederiksen, Camilla (Frederiksberg, 2009)
  • En analyse og diskussion af udfordringerne i den danske modebranche
    Henriksen, Jannie Kirstine; Weimann, Kiri (Frederiksberg, 2009)
  • Et kritisk blik på Kvalitetsreformens problematisering af ledelse
    Brünner, Frederik C.E. (Frederiksberg, 2009)
  • Et casestudie af faciliteringens formål, funktion og værdiskabelse i to typer af samarbejder mellem kunstnere og virksomheder
    Bendtzon, Ursula Dortea (Frederiksberg, 2009)
  • A case study of the Danish retail chain Irma, and the Swedish grocery retail market date
    Pottenger, Sarah Loftager; Sørensen, Marianne (Frederiksberg, 2009)
  • En empirisk undersøgelse af hvordan et brugerstyret medie skaber nye betingelser for virksomhedskommmunikation
    Mørkeberg, Pernille Buus; Plauborg Madsen, Sine (Frederiksberg, 2010)
  • Udviklingsmuligheder med brugen af videndeling og virtuelle netværk
    Christensen, Knud (Frederiksberg, 2009)
  • Et speciale om italesættelsen af udenlandsk arbejdskraft i sundhedsvæsenet og konsekvenser heraf
    Daugaard, Nana (Frederiksberg, 2010)
  • Holsøe Rasmussen, Lars (Frederiksberg, 2010)
  • En analyse av Telmores bruk av sociale medier som branding verktøy
    Bergsli, Johan Marcus (Frederiksberg, 2010)
  • En operationel tilgang til udviklingen af strategisk CSR for designvirksomheder i den amerikanske beklædningsindustri
    Cook, Karina Sødinge Overbeck (Frederiksberg, 2010)
  • Virksomheders nye ansvarsområder
    Just Simonsen, Henriette; Sørensen, Maj (Frederiksberg, 2010)
  • En analyse af Carlsbergs muligheder for at blive et ikon brand
    Hansen, Philip; Schnack, Nadia Olive (Frederiksberg, 2010)
  • An intrinsic case-study at Copenhagen Business School
    Morsi, Mark Rifaat (Frederiksberg, 2010)
  • Corporate Communications i folkeskolen
    Broman, Anders Lindbæk (Frederiksberg, 2010)
  • Scenetæppet trækkes til side, og organisationskulturen på balletten gøres til genstand for en undersøgelse der søger årsagen til Nationalscenens tilbagevenden i offentlighedens kritiske søgelys
    Alsted, Ulrika (Frederiksberg, 2010)
  • Engendering CSR - Building Competitive Advantage
    Taarup-Esbensen, Jacob (Frederiksberg, 2010)
  • Konsistens mellem svenske og norske turisters opfattelse af og oplevelse i Danmark. Case: VisitDenmark
    Brockmeyer, Morten; Sell, Ulrik Gram (Frederiksberg, 2011)