Browsing Cand.merc.EMF - Økonomisk Markedsføring / MSc in Economics and Marketing by Title

Union Jack
Dannebrog

Browsing Cand.merc.EMF - Økonomisk Markedsføring / MSc in Economics and Marketing by Title

Sort by: Order: Results:

  • Mariegaard Larsen, Lise (Frederiksberg, 2010)
  • Funder, Maria; Kjær Lauritsen, Louise (Frederiksberg, 2009)
  • Sengeløv, Kristian; Brødreskift, Kristjan Ejsing (Frederiksberg, 2011)
  • En undersøgelse af de symbolske betydninger som nybagte mødre knytter til forskelligt babytøj, og den rolle som babytøj spiller i konstruktionen af deres moderskabsidentitet
    Wonge Nielsen, Gitte (Frederiksberg, 2010)
  • Why Branding and Storytelling is paramount in Diffusion of Innovation
    Pilgaard Hansen, Niels; Schou, Peter Kalum (Frederiksberg, 2013)
  • Undersøgelse, analyse og rådgivning
    Lindeschou Jensen, Pernille (Frederiksberg, 2013)
  • Ved "Theory of Mind" teorien
    Greibe Hansen, Hans (Frederiksberg, 2011)
  • En teoretisk og empirisk analyse af mænd og kvinders opfattelser af celebrity endorsement reklamer
    Spanheimer, Sanne; Holmgaard Jensen, Stine (Frederiksberg, 2009)
  • an empirical study of factors influencing the Fairtrade-buying intention of Danish consumers
    Poomongkolchai, Sharawoot (Frederiksberg, 2011)
  • En undersøgelse af primære og kritiske drivere af danskernes kostmæssige sundhedsmotivation samt implikationer af denne viden for fødevareproducenter på det danske marked
    Frank, Susanne Lisa Ott (Frederiksberg, 2010)
  • Testamentariske gaver til Kræftens Bekæmpelse
    Reffstrup, Tilde; Steffensen, Berit (Frederiksberg, 2008)
  • En undersøgelse af behov og adfærd hos danske forbrugere der støtter velgørende organisationer
    Kofoed, Rasmus (Frederiksberg, 2011)
  • Et empirisk studie af hvad der driver mænds købsadfærd inden for personlige plejeprodukter
    Tangen, Randi Helene; Bruhn, Vicki (Frederiksberg, 2012)
  • En anvendelsesorienteret analyse af hvem der køber økologiske fødevarer, og hvorfor de gør det, samt hvad der påvirker dem
    Skov, Louise Irgens (Frederiksberg, 2009)
  • En strategisk markedsføringsplan
    Zind, Rasin (Frederiksberg, 2011)
  • Et studie af elbilens succes og fiasko
    Pedersen, Linda Maria (Frederiksberg, 2009)
  • Andersson, Kim Tidemand Hjorth; Pedersen, Mikkel Kristian (Frederiksberg, 2011)