Corporate social responsibility and employer branding in Danish companies

Union Jack
Dannebrog

Corporate social responsibility and employer branding in Danish companies

Show full item record

Title: Corporate social responsibility and employer branding in Danish companies
Author: Øhrgaard, Marlene Karmark
Abstract: Med dette speciale er det mit mål at opnå indsigt i, hvordan danske virksomheder arbejder med CSR, altså hvordan danske virksomheder er socialt ansvarlige eller ønsker at være det samt hvilke motiver, der ligger bag deres beslutning om at tage et socialt ansvar. Samtidig vil jeg se nærmere på hvordan virksomheder kan brande sig som arbejdsplads i form af employer branding, og om det er muligt at koble employer branding sammen med virksomhedens arbejde med CSR. Til sidst vil jeg undersøge, om de to koncepter kan drage nytte af hinanden i danske virksomheder.
URI: http://hdl.handle.net/10417/452
Date: 2009-07-06
Pages: 68 s.
Files Size Format View
marlene_oehrgaard.pdf 3.365Mb PDF View/Open

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record