Corporate social responsibility and employer branding in Danish companies

Union Jack
Dannebrog

Corporate social responsibility and employer branding in Danish companies

Show simple item record

dc.contributor.author Øhrgaard, Marlene Karmark
dc.date.accessioned 2009-06-30
dc.date.accessioned 2009-07-06T12:57:05Z
dc.date.available 2009-07-06T12:57:05Z
dc.date.issued 2009-07-06T12:57:05Z
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10417/452
dc.description.abstract Med dette speciale er det mit mål at opnå indsigt i, hvordan danske virksomheder arbejder med CSR, altså hvordan danske virksomheder er socialt ansvarlige eller ønsker at være det samt hvilke motiver, der ligger bag deres beslutning om at tage et socialt ansvar. Samtidig vil jeg se nærmere på hvordan virksomheder kan brande sig som arbejdsplads i form af employer branding, og om det er muligt at koble employer branding sammen med virksomhedens arbejde med CSR. Til sidst vil jeg undersøge, om de to koncepter kan drage nytte af hinanden i danske virksomheder. en_US
dc.format.extent 68 s. en_US
dc.language dan en_US
dc.subject.other Kandidatafhandlinger en_US
dc.title Corporate social responsibility and employer branding in Danish companies en_US
dc.type mop en_US
dc.accessionstatus modt09jun30 jobrmo en_US
dc.contributor.corporation Copenhagen Business School. CBS en_US
dc.contributor.corporationshort Department of International Language Studies and Computational Linguistics. ISV en_US
dc.contributor.corporationshort Institut for Internationale Sprogstudier og Vidensteknologi. ISV en_US
dc.contributor.department MA in International Business Communication en_US
dc.contributor.departmentshort 36 en_US
dc.description.notes Cand.ling.merc. en_US
dc.idnumber x656601247 en_US
dc.publisher.year 2009 en_US
dc.publisher.city Frederiksberg en_US

Files Size Format View
marlene_oehrgaard.pdf 3.365Mb PDF View/Open

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record